Pix.Art

 
avatar
jokov

colors palette 64 x 64 16
 
 

teraz powinno być 6f

mam nadzieje ze działa - wrzucam te animacje, bo może wezmę udział w czelendżu (nie obiecuje) - a spróbowałbym animację..

to z jakiejś gry na gba

tylko nie piszcie o czarnym outlinie

Kwadratura koła mi się podoba:>

ale widzę, że jest te 6fps
no to ok.

tak, najpierw zrobiłem okrągłe ale chcieli barciej toporne. Plus taki, że bardziej widać, że się obraca. Ja też nie wiem co to jest  - dostałem b. ograniczony opis -ktoś inny projektował ten level. (wiem tyle, że mechanizm który niedziała po jakiejś operacji gracza się naprawia i wtedy można go gałką włączyć) skleiłem ze stripa taką poglądową animację - normalnie to robił kod gry - tu są tylko trzy fazy ruchu.
gałka syfna, fakt

Koło z założenia miało być nieokrągłe? Za bardzo nie wiem co to przedstawia. Gałka po zmianie położenia zmienia się niefifato.