Pix.Art

 
avatar
jokov

colors palette 62 x 62 8
 
 

8k

kolejna infantylna anomalia

test animacji

To prawda powinien się wymachiwać do przodu i tyłu jako przeciwwaga. Może nawet zrobię nową wersję - choć to bez sensu choćby dlatego, że nie mam źródeł tamtej gry.

Dołączając się do jęczenia i gderania kolegów (no, przyzwyczajaj się, my po prostu tak mamy;D), chciałem zwrócić uwagę że gdyby odwłok miał tak działać, musiałby się bujać jak wahadełko. Ogólnie kurczę no, naprawdę ciężko o wyciągnięcie jakichś pozytywów;> sorry.
..i żeby nie było, jestem pełen podziwu dla Twojej twórczości:>

Nie ma perspektywy- tak wynikało z potrzeby (jasne wszystko by się dało
To jeszcze dodam ze postać z gry którą stworzyliśmy z bratem dla jaj - typowy maraton - wyścigi zabijające klawiaturę lub joystik. Nie chcielibyście widzieć innych postaci  .

Nawet jeśli ręce, poruszają się równolegle, ręka umieszczona z tyłu powinna być widoczna chociażby z tego powodu iż jest ona dalej. To samo z uchem. No ale mniejsza, pewnie skomplikowało by pracę, itd.

nie chodzi mi o to ze nie da się tego narysować - tylko ze względu na budowę:
postać ma stawy umieszczone u góry ciała
- środek ciężkości jest w innym miejscu niż gdyby miał "nogi"
"odwłok" stanowi przeciwwagę" - więc postać się porusza skokami na obu łapach -
gdyby próbowała by "chodzić" przy tej budowie przewróciła by się na bok.
(wyobraź sobie, że chodzisz na rękach z nogami np. w lotosie)
oczywiście można by zapytać czy taki stwór mógłby funkcjonować bez szyi

Moim zdaniem jest możliwy, tyle, że zanimowanie go byłoby o wiele trudniejsze

No własnie nie wiem czemu tak szybka, pogrzebię jeszcze w ustawieniach eksportu.
Tu nie ma perspektywy - rzut z boku - wiec ręka jest idealnie za drugą (przy takiej anatomii ruch naprzemienny jest niemożliwy)

Animacja za szybka. Lineart wewnętrzny. Brak drugiej ręki, powinna być częściowo widoczna. Mimo zmiany położenia ręki, cień się nie zmienia, chyba, że animacja jest tak szybka że ja tego nie widzę. Chciałbym napisać coś dobrego, ale tak sobie wyszło :<

Nie pojmuje tego jasnego odcienia pod pachą, po co on tu?

Sama praca niezła, animacja jest płynna, postać ciekawie wykonana. Podoba mi się