Pix.Art

Published in
Cytat:


>>>Strona projektu<<< http://diamond.ugu.pl/forum/portal.php

Diamond Quest jest to nowa gra MMORPG 2D tworzona na silniku Eclipse Origins 3.0 w klimatach fantasy. Gracz wciela się w postać, którą może rozwijać na dowolny sposób od rozdawania statystyk po samodzielny wybór umiejętności, którymi może się posługiwać

Przemierzając świat, można zdobywać specjalne diamenty, które dają nam możliwość ulepszania postaci, wymiany na ciekawsze przedmioty oraz dostęp do ciekawych opcji, które wkrótce będą zamieszczone w grze.


Interfejs uległ znacznej zmianie !

Fabuła gry:
Główną problematyką gry jest odzyskanie z rąk władcy nieumarłych skradzionego przez niego kamienia, który jest podstawą życia wszelkich istot na świecie. Ogólnie całą historię będziemy musieli przejść jako iż gra jest tworzona bardziej na zasadzie ORPG niż MMORPG.


Interfejs uległ znacznej zmianie !

Ekipa:
- Custom - "głowa" projektu, programista, częściowo grafik
- Veres - maper, pomysłodawca, "druga głowa" projektu
- MrocznySeba - pixelartysta, tworzenie mniejszych elementów w grze, edycja grafik


Interfejs uległ znacznej zmianie !

Aktualne zmiany:
- całkowicie odmieniony i odświeżony pod samą grę silnik EO 3.0 z wieloma poprawkami w stabilności i optymalizacjami
- kilkadziesiąt map, w tym 3 różne miasta oraz lochy i jaskinie
- dokończony system rysowania interfejsu przez DirectX8
- bronie jednoręczne i oburęczne
- czary przed graczem bez zaznaczania celu
- minimapa (z forum EO)
- dodatkowe sloty na pierścienie, amulety i buty
- autoupdater (z forum EO)
- system poczty
- system aukcji
- odmieniony system walki uzależniony nie tylko od statów i przedmiotów ale także od ulepszeń przedmiotów i buffów wspomagających obrażenia przy ataku
- punkty PVP, które można wymienić na nagrody
- dzienna informacja o najlepszym graczu widoczna dla wszystkich
- dynamiczne wiadomości zastępujące dotychczasowe GlobalMsg
- rozdzielczość 800x600 - powinno całkowicie wyeliminować problem przy którym okno nie mieści się na ekranie u gracza
- system codziennych nagród za logowanie
- nowy kursor w grze
- ulepszanie przedmiotów do maksymalnej wartości +10
- ranking graczy
- rozbudowane czary - buffy do siły, obrony, obrażeń; typowe "wyssanie HP", atak czarami bezpośrednio przed nami
- przedmioty są podzielone na normalne, brązowe, srebrne i złote
- dynamiczne animacje i dźwięki podczas walki
- multidrop z potworów
- sterowanie także za pomocą WASD oraz hotkeye czarów pod 123
- przezroczystość tilesów, które są nad graczem (przydatne gdy jesteśmy w lesie)
- wybór stylu walki pomiędzy opanowanym, agresywnym i zrównoważonym
- inne mniej znaczące dla graczy poprawki i zmiany w silniku tylko na potrzeby gry Oczko


Interfejs uległ znacznej zmianie !


Interfejs uległ znacznej zmianie !


Interfejs uległ znacznej zmianie !


Po powyższej prezentacji, która miała pokazać, że nie lecimy w ciemno.
Szukamy osoby, która będzie potrafiła zabrać się za:
(grafik)
-Interfejs gry
-Ikony
-Menu gry
-Ogólnej strony wizualnej gry
(pixel-artysta)
-Tworzenie autorskich tilsetów do gry
-Jeśli będzie możliwe nowe animacje
-NPC, potwory, ekwipunek

Chciałbym przedstawić preferencje wymagane do przyjęcia [Grafik, pixel-artysta]:

Wymagania:
-Przynajmniej rok, półtora pracy przy grafice bądź pixelart'ach
-Sumienne wykonywanie swojej pracy
-Umiejętne współpracowanie w grupie
-Brak "słomianego zapału"
-Aktywność

Wynagrodzenie:
-Praca w hobbistycznym zespole
-Nowe doświadczenia
-Wzrost własnego prestiżu i umiejętności
-Gdy projekt się powiedzie i będzie przynosił zyski, to pewne wynagrodzenie
-Wspólne dzieło stworzone przez zespół