Pix.Art

Published in
Witam!

Od jakiegoś czasu pracuję nad grą [C# + XNA] 2D o tematyce naturalno-rolniczej, lekko zainspirowanej serią Harvest Moon, w której do gracza należy takie gospodarowanie uprawami/zwierzakami aby pod koniec X roku mieć odpowiednią ilość gotówki na zakup farmy na stałe, oraz być lubianym przez mieszkańców pobliskiej osady.

Jak to wygląda:


W tej chwili od strony graficznej pracuję nad animacją ruchu postaci - nie jest ona wykończona, brak cieniowania i detali ze względu na to, że wszystkie inne postaci w grze będą mniej lub bardziej na niej bazowały. Będę wdzięczny za wszelkie opinie oraz uwagi dot. zmian które można by wprowadzić, aby animacja była bardziej naturalna

Postać:


Pozdrawiam!
'Mały' update - kompletnie przerobiony styl grafik [bardziej odpowiadający 'sielankowej' tematyce gry - poprzedni był zbyt ciemny i bardziej pasował do jakiegoś ponurego RPG :-P]

Imo wszystko b.fajne, ale większy kontrast dałby lepszą głębie. Pomysł na grę jest fajny. Przyczepie się do ikon z przedmiotami, jest be. Mało czytelne, 3 to kosa? 9 to?