Pix.Art

Published in
Witam,

Na początek chciałem się przedstawić, swoją zabawę z PA zacząłem niedawno, na razie swoje wypociny będę wrzucał tutaj, bo nie nadają się one specjalnie do galerii. Mam nadzieje, na konstruktywną krytykę i ocenę moich prac (może uda mi się czegoś nauczyć)

Na początek mała zabawa w rysowanie rzutu samochodu: (sami oceńcie jak mi to wyszło, praca nad rysunkiem cały czas trwa)



i jeszcze tak, może mniej związane z samym PA, ale wykorzystanie izometrii w layoucie na stronę projektu internetowego:

LINK TUTAJ

Mam nadzieję, że ktoś chociaż podrzuci jakieś dobre rady.
Na tak małych obrazkach korzystaj raczej z mniejszej ilości kolorów, i większych kontrastów.
Tak samo jak dither jest tutaj niepotrzebny. Poczytaj artykuły na stronie, jest ich tutaj sporo i non stop powtarzane w komentarzach.
Te izometrie chętnie obejrzałbym w lepszej jakości i najlepiej oddzielnie od layout'u.

A jak sam kształt? Z tym ditheringiem, wiem że przesadziłem, a w samym samochodzie jest chyba 10 kolorów z tego co liczyłem, te kolory które tam są po lewej były na początku.

Izometrie w lepszej rozdzielczości i bez layoutu tutaj:



Nie są za piękne, ale dopiero zaczynam.

Co do kształtów to nie ma zabardzo co oceniać. Dało by się wyciągnąć trochę więcej detali, a przyjrzyj się sam, że lewa strona auta (drugiego bodajże) jest inna od prawej.

Co do domków to nie ma tragedii. Fakt, że wyglądają jakbyś wyłączył cienie w grze  .

Może to, że lewa strona auta wydaje się inna od prawej, jest dlatego, że po prawej stronie jest cień, czyi linia ciemnym szarym  . Jak będę miał chwile czasu to postaram się poprawić auto. Dzięki za podpowiedzi

A jeszcze takie pytanie małe, jakie szczegóły jeszcze wyciągnąć ?

Wiem, że nie ładnie jest odpowiadać pytaniem na pytanie ale...
Czy jest sens bawić się w tych rzutach? Sam nie wiem spróbuj czegoś co ma więcej detali, np: bolid F1.
Polecam GTA i GTA2 może coś podpatrzysz