Pix.Art

 
avatar
AlianPl

colors palette 170 x 150 32
 
 

Myślę, że dałem dobry przykład tego, że można zrobić Słorda, Aksa i inny badziew, który przedstawia go w sposób troszkę (mam nadzieje) ciekawszy. Wystarczy tylko trochę posiedzieć.

Całość zajęła mi może z 4godz. Wcześniej kosa i ręka, bo szło mi to najbardziej topornie. Oktopchłe zrobiłem wcześniej i nie miałem na nią pomysłu i tada! A reszta z górki. Dobra tam bez pierdolenia.

Mam nadzieje że się podoba.

Dzięki dude  na przyszłość będę ostrożniejszy.

Men, dla mnie to zjebałeś po całości. Począwszy od gejowatego axa, którego nie da się ładnie trzymać, nie wspominając już o możliwości ataku, przez perspektywę, cieniowanie, wykonanie pojedynczych elementów, font, i wszystko co się da. Niezły przeciwnik- bez zooma nieczytelny tak btw - tego nie uratuje. Masz już skilla i doświadczenie, przykładaj się.

Dzięki za komentarze.
SKW. Nie kumałem cię, dopóki sam nie wypiłem  teraz to widzę. Co do aks'a to trochę wyobraźni, ten aks się rozciąga coś jak w Dante Inferno  . ( tak myśle)

całkiem fajnie, widzę margialną inspirację Diablo. tylko dlaczego perspa jest taka dziwna? coś jakby bohater upadał najebany na podłogę, a nie trzymał się sztywno na nogach  za wysoko vanishing point, przynajmniej moim zdaniem. aks/sord jest trochę wygięty za bardzo, boję się, że by pierdolnięcia porządnego nie przetrzymał. . . zbyt nakombinowane


Redukcja do 256 i piszemy gry na Windowsa 3.1. Like it.