Pix.Art

 
avatar
skw

colors palette 352 x 208 62
 
 

tym razem coś trochę innego niż niegdysiejsze rosty. technicznie także czyściej i schludniej. podobnie jak poprzednicy, pikselek powstał na bazie 192+ kolorowej palety (autorstwa niejakiego Spadevsky'ego  uzupełniona przez DE) wykorzystywanej do malowania tilesetów dla podlinkowanej na pracy gry (neurostaza.com). zgadniecie na bazie jakiego wozu wymodelowane?

ps: zdaję sobie sprawę z pewnych niedociągnięć konstrukcyjnych (nie będę pisał jakich bo nie chcę nic sugerować, no i to w końcu wasze zadanie), ale bla bla bla, wiadomo, jak się przesadzi z pikselami to można zwariować

ps2: komentarze dotyczące gry proszę umieszczać na adekwatnym forum gry, nie tutaj.

a ja sobie dodam do ulubionych i o.

"Światło jak w dobrym renderze" - właśnie, jaram się w kurwę, mimo niedociągnięć.

Moim zdaniem, musisz tylko i wyłącznie pocieniować ten tylni błotnik inaczej, w sensie wyprostować go. Bo koła są te same więc tylko przez te nadkole wydaje się krzywy. (Jak zmienisz go to chyba nikt się nie pogniewa? i tak nie używacie oryginalnych nazw  ) I "nerka" od kierowcy jest też dziwnie wyglądająca, jakby niżej niż ta obok.
Jako antyfan Biemdabljiu to syf ;P Ale kolorystyka i całość jest zajebista

Cudo. Światło jak w dobrym renderze.

dziekuje za komentarze!
dokladnie to samo mnie boli, charlie i lordz, wiedzialem, ze w koncu to wyjdzie na jaw, hehe. w grze dodalem nakladalna warstwe sniegu (samochod pojawi sie wylacznie w zasniezonym miescie), ktora przykrywa te usterki. wyglada to troche tak jakby ktos "wykrecil" ta bryle przez wyzymaczke. ale, dla usprawiedliwienia,
- niewystarczajaca ilosc referek tylu auta (nie moglem znalezc blueprintea wiec bazowalem na zdjeciach, ominalem judupa)
- dziwna konstrukcyjnie bryla tynego blotnika (ciezko ogarnac to przestrzennie, patrz pkt. wyzej)
- koniecznosc, choc moze tylko wygoda, przerobienia kabrioletu na hardtop (w zasniezonym miescie nie mialby za bardzo sensu). dach w modelu na pikselu powyzej musialby byc w jakis sposob zdejmowalny, inaczej ciezko by bylo otworzyc drzwi (chyba dlatego robia cabrio) --> stad dziwna szyba, poza tym, nie lezy do konca z tym tylem.
- troche inne podejscie do pracy, brak scislej konstrukcji, poleganie glownie na wlasnej ocenie odleglosci.
jak widac, uczy to, ze konstrukcja jest jednak najwazniejsza!
ps: nie chce robic takiej megakryptoreklamy, ale wiecej furek (tez izometrycznych) znajedziecie pod adresem umieszczonym na pracy -- na stronie glownej/news.

Dla mnie bomba, przód jest naprawdę świetny, ale boczna szyba z tyłu trochę jakby odstaje od otoczenia.

To ja moze wypowiem się o samej pracy - paleta- jak zwykle przemistrz. nie podoba mi się geometria tylnego nadkola i felgi (na pewno potrafisz lepiej) krzywo.
Aczkolwiek ubóstwiam tą pracę!

brawo!  wygrywasz 10 pozytywnych komentarzy do przyszłych prac i bazę 120 fanów na fejsbuku (wszystko dzięki darmowym bluzom JP na 100%)

bmw gina - auto ze skórą zamiast karoserii (polecam tym co nie znają conceptu zapoznać się z filmikiem http://www.youtube.com/watch?v=kTYiEkQYhWY )