Pix.Art

Published in
Witam!

Od jakiegoś czasu pracuje nad grą komputerową. Jednak że brak mi ostatnio zapału do siedzenia nad jej silnikiem, postanowiłem się zająć grafiką do niej.

To, co udało zrobić do tej pory:


i nie za bardzo wiem jak to poprawić. Zbyt dobrze to nie wygląda.

Proszę o pomoc.
Przygotowałem kolejną wersje, która bardziej mi odpowiada.



To może napiszcie chociaż czy wam się podoba.

O wiele lepsza, od poprzedniej  Poszukaj pracy (mockupa) Born'a, zobaczysz jak powinny wyglądać skałki w iso

Wygląda w porządku, ale na pewno jest jeszcze trochę do zrobienia.
Na razie skały wydają mi się zbyt płaskie. Szczególnie widać to na skałach, które są na krawędzi. Skoro wystają to krawędź raczej nie powinna być prosta.
Słabo też wygląda trawa opadająca na skały. Krawędzie niepotrzebnie są tak zaznaczone czarnym kolorem.

masz problem z kontrastem - w trawie masz duzy (glownie przez czarny outline) a w skalach bardzo maly przez co troche sie gryzie.
ale zle nie jest

Postarałem się poprawić błędy które wymieniliście. Poprawiłem też kształt kamieni i wprowadziłem... drzewko (o ile można to tak nazwać).

skały bardzo kojarzą mi się z budyniem czekoladowym oO'. Oczywiście planujesz w przyszłości pocieniować tego robota? bo jak się domyślam wszyscy zakładają że to tymczasowy placeholder;)

Zmień tło. W grze na pewno nie byłoby na białym, a tak jaskrawe tło trochę wpływa na to jak widzi się resztę.
Trawa opadająca na skały nadal ma zbyt wyraźne krawędzie.
Drzewo całkiem spoko, chociaż ma trochę dziwną budowę korony (jakby było przystrzyżone).

Która wersja jest lepsza? Czy może obie są zrypane?

Dodaj trochę detalu

Zanim zacznę obrabiać kolejne klatki animacji ruchu wole wam pokazać to: